Опубліковано admin
Публікація відгуків високої якості може допомогти людям дізнатися більше про товари, послуги, ігри, фільми, рівень сервісу тощо. Відгуки можуть бути різної якості, від різних людей. Давайте розбиратися докладніше про це. Через те, що пошукова система Гугл все більше приділяє уваги E-E-A-T всім власникам сайтів та бізнесам треба приділити дуже сильну увагу наявності можливості залишати відгуки на вебсайтах, а також тому якої вони якості і від кого саме вони йдуть.
Хто може публікувати відгуки та огляди?
- Співробітник експерта або продавець, який направляє людей між конкуруючими продуктами.
- Блогер, який висловлює незалежні думки.
- Співробітник редакції на новинному чи іншому видавничому сайті.
- Реальні або потенційні користувачі тапокупці.
Що може містити оптимальна форма для відгуків?
- Текстова форма. Саме для введення тексту відгуку. Не робіть можливіть створювати відгуки менше 100-150 символів, бо такі відгуки маю малу користь.
- Оцінка. Простановка рейтинг певного товару чи послуги вирішують задачу швидкого сприйняття загальної оцінки. Середнє значення оцінки допомагає користувачам у прийнятті рішення.
- Зображення. Створіть можливіть завантажувати зображення, щоб відгуки були підтримані візуальними фактами.
- Переваги та недоліки. Така інформація окремо може надати додаткову можливість оцінити офер.
- Авторство. Ім'я, нікнейм, профіль соцмережі тощо. Персоналізація відгуку дуже важлива для користувачів, бо це дає змогу зрозуміти користувачам, що відгук від реальної людини.
- Статус автора. Наприклад: покупець, співробітник, блогер, ділер, партнер тощо.
- Досвід: вік автора, період користування тощо.
Дотримуйтесь цих практичних порад, щоб допомогти людям знаходити ваші сторінки з відгуками у пошуковій системі Google та на інших платформах Google:
- Оцініть з точки зору користувача - пишіть меньше суб'єктивної інформації, та більше об'єктивних фактів про товари та послуги.
- Продемонструйте, що ви добре обізнані з тим, що рецензуєте,—покажіть, що ви експерт. Напишіть як саме ви скористалися товаров чи послугою. Додайте при можливості фото чи відео.
- Надайте докази: візуальні матеріали, аудіо або інші посилання на ваш власний досвід роботи.
- Діліться кількісними показниками того, як щось вимірюється в різних категоріях ефективності. Розміри, вага, кількість, потужність тощо.
- Поясніть, що відрізняє від конкурентів. Зробіть невеличкий порівняльний аналіз з іншими продуктами та компаніями.
- Охоплюйте порівняльні речі, які слід розглянути, або поясніть, що може бути найкращим для певних цілей чи обставин.
- Обговоріть переваги та недоліки чогось на основі власного оригінального дослідження. Чим саме допоміг вам той чи інший товар чи послуга? Як саме?
- Опишіть, як продукт еволюціонував порівняно з попередніми моделями чи випусками, щоб забезпечити покращення, вирішити проблеми чи іншим чином допомогти користувачам прийняти рішення про покупку.
- Зосередьтеся на найважливіших факторах прийняття рішень на основі свого досвіду чи знань (наприклад, ціна, економія паливи для авто, забезпечення безпеки користування, умови придбання тощо).
- Опишіть ключові варіанти розробки продукту та їхній вплив на користувачів, крім того, що говорить виробник.
- Додайте посилання на інші корисні ресурси (власні чи з інших сайтів), щоб допомогти читачеві прийняти рішення.
- Включіть посилання на кількох продавців, щоб надати читачеві можливість купувати в обраного продавця.
- Укажіть чому рекомендуєте купляти в певному місці. Рекомендуючи щось як найкраще загалом або найкраще для певної мети, вкажіть, чому ви вважаєте це найкращим, підтверджуючи докази з перших рук.
- Переконайтеся, що достатньо корисного вмісту в лістінгах. Навіть якщо у вас є окремі докладні огляди чогось все одно приділіть увагу тому, щоб в переліках було достатньо корисної інформації для користувача на основі якої можна прийняти зважене рішення про користування певною послугою або про придбання певного товару.
- Перегляньте також позицію Google щодо партнерських програм. У відгуках часто використовуються партнерські посилання, тож якщо хтось вважає відгук корисним і переходить за наданим посиланням для покупки, автор відгуку отримує винагороду від продавця.
Відгуки можуть бути чудовим ресурсом для людей під час прийняття рішень. Під час написання рецензій зосередьтеся на якості та оригінальності своїх рецензій, а не на їх довжині, дотримуючись якомога більшої кількості наведених вище практичних порад. Це принесе найбільшу цінність тим, хто читає ваші відгуки.
Джерела, де можна почитати більше інформації:
- Стаття на сайті Гугл "How To Write High Quolity Reviews"
- Стаття в блозі SEO.UA тут "Пошукова оптимізація сайту"
- Стаття "Секреты продвижения сайтов: 100 лайфхаков раскрутки сайта"
- Стаття "Листинги посадочных для продвижения сайта"