11 вересня 2025 року пройшла "Guruconf" - конференція N1 про просування сайтів в пошукових системах та соціальних мережах. Конференція була абсолютно безкоштовна та проходила в онлайн-форматі. Було 19 цікавих спікерів, багато годин цікавого контенту. Велика подяка спікерам за крутий контент, партнерам конференції за підтримку та можливість проведення такого івенту, глядачам за увагу та питання, що ставилися в етері. Нижче можна знайти презентації спікерів та всі доповіді в потоці.
Блог про просування сайтів
Просування сайтів в пошукових системах в епоху AI - це виклик для багатьох SEO-спеціалістів, але не лише для них. AI відбирає не лише пошуковий трафік, але сміщує фокус користувачів у прийнятті рішень від пошукових систем та соціальних мереж в умовно наразі замкнений інтерфейс сервісів штучного інтелекту накшлалт ChatGPT. Велика кількість інформаційних запитів наразі відбувається вже не в Google і не через видачу Gemini, а саме в Chat GPT.
В сучасних умовах інтернет-маркетинг є ключовим фактором успіху для будь-якого бізнесу.
10 квітня 2025 року пройшла "DVOMA iGaming Conference" - присвячена арбітражу трафіку у гемблінгу. Конференція була абсолютно безкоштовна та проходила в онлайн-форматі. Було 14 цікавих спікерів, багато годин цікавого контенту. Велика подяка спікерам за крутий контент, партнерам конференції за підтримку та можливість проведення такого івенту, глядачам за увагу та питання, що ставилися в етері. Нижче можна знайти презентації спікерів.
У сучасному бізнес-середовищі, де конкуренція зростає з кожним днем, власники інтернет-магазинів стикаються з необхідністю не лише залучати нових клієнтів, але й підтримувати стійкі, довготривалі відносини з існуючими.
У сучасному світі створення веб-сайту стало невід'ємною частиною будь-якого бізнесу. Незалежно від того, чи ви тільки розпочинаєте свою підприємницьку діяльність, чи вже маєте стабільний бізнес, наявність якісного онлайн-представництва є важливим фактором для залучення нових клієнтів, підвищення довіри до вашого бренду та збільшення продажів. Сайти вже давно стали не просто візитками, а потужними інструментами для просування бізнесу в Інтернеті, які допомагають вирішувати різноманітні завдання: від продажу товарів та послуг до взаємодії з клієнтами і партнерами.
20 лютого 2025 року пройшла "EasyConf" - Міжнародна конференція №1 з товарного бізнесу. Конференція була абсолютно безкоштовна та проходила в онлайн-форматі. Було 16 цікавих спікерів, багато годин цікавого контенту. Велика подяка спікерам за крутий контент, партнерам конференції за підтримку та можливість проведення такого івенту, глядачам за увагу та питання, що ставилися в етері. Нижче можна знайти презентації спікерів.
Презентації спікерів
Попит на послуги доглядальниць, будинків для людей похилого віку та догляд за тяжкохворими стабільно зростає. Щоб ваш сайт міг успішно конкурувати в цій ніші, важливо ефективно використовувати інструменти SEO-просування. Ось ключові аспекти, які допоможуть покращити видимість сайту в пошукових системах.
1. Аналіз ключових слів
Перший крок – це підбір правильних ключових слів. До основних запитів можна включити:
Уявіть, що ваш сайт — це магазин на жвавій вулиці. Чим більше людей помічають його вивіску і заходять всередину, тим краще йдуть справи. Але що, якщо ніхто не знає про існування вашого магазину? Ви встановили найкрасивіший банер, але його бачать лише ті, хто випадково проходить повз. В інтернеті цю проблему вирішують ключові слова.
Уявіть, що ваш сайт — учасник великого марафону за увагу користувачів в інтернеті. Пошукова видача — це п'єдестал, і чим вище ви знаходитесь, тим більше людей вас помітять. Перевірка позицій сайту — це інструмент, який допомагає зрозуміти, на якому етапі ви зараз: вже близько до фінішу чи ще на старті.
Зворотні посилання — це своєрідні мости між сайтами, які відіграють ключову роль у світі SEO. Якщо на ваш сайт посилаються інші ресурси, це говорить пошуковим системам про те, що ваш контент цінний і вартий уваги. Але важливо розуміти, що не кожне посилання однаково корисне. Некоректно підібрані або "токсичні" посилання можуть не тільки не допомогти вашому сайту, а й нашкодити йому, погіршивши позиції пошукової видачі.
Уявіть собі ринок, де замість овочів чи одягу продаються слова, думки та ідеї. Біржі копірайтингу це саме такий ринок, тільки в онлайн-форматі. Це місце, де замовники (власники сайтів, блогери, маркетологи) зустрічаються з виконавцями (копірайтерами, рерайтерами, перекладачами). Одні шукають якісного контенту для своїх проектів, інші пропонують свої послуги в написанні текстів.
