Опубліковано admin
Інтернет-магазини на SaaS-платформах стають все більш популярними завдяки своїй зручності, масштабованості та багатофункціональності. Власники інтернет-магазинів отримують доступ до різноманітних інструментів та інтеграцій, які спрощують процес ведення бізнесу та дозволяють ефективно просувати свої товари.
Якщо вас теж цікавить, як саме можна розвивати онлайн-бізнес на SaaS-платформах, розглянемо основні способи просування, зокрема на платформі Shop-Express.
Коротко: що таке SaaS-платформа?
SaaS (software as a service) — це готові програмні сервіси, на базі яких формуються сайти. Особливість полягає в тому, що інтернет-магазин надається вам в якості послуги: ви сплачуєте за користування ним по принципу абонентської плати, отримуючи хмарний доступ, всі необхідні сервіси для підключення + обслуговування. Перевага в тому, що вам не потрібно розробляти програмне забезпечення та витрачати величезні гроші на його підтримку.
Далі розкажемо, що робити для просування інтернет-магазину на SaaS-платформі.
Просувайте інтернет-магазин через SEO
На SaaS-платформах передбачені необхідні технічні можливості для пошукової оптимізації сторінок, а саме:
адаптивний дизайн;
швидке завантаження сторінок;
налаштування коректної переадресації;
налаштування файлу robots.txt;
сторінки 404;
створення метатегів;
налаштування Sitemap.xml.
Крім того, платформа Shop-Express має інтеграцію з ChatGPT для автоматичного генерування метатегів сторінок. Це дозволяє значно зекономити час та зусилля, необхідні для ручного створення метатегів, та забезпечує їх відповідність сучасним вимогам пошукових систем. Але ви завжди можете відредагувати згенеровані метатеги, якщо буде потреба.
Запускайте рекламу Google
Ви можете системно отримувати клієнтів, які шукають ваші товари в пошуку, через запуск платної реклами Google. SaaS-платформи мають забезпечити легку інтеграцію з Google Shopping та Google Ads, щоб спростити процес запуску реклами.
Наприклад, на Shop-Express можна створити фід даних в один клік і вивантажти інформацію про товари для рекламних оголошень. Ці фіди будуть оновлюватися в Google Merchant Center автоматично: будь-які зміни у вашому каталозі (додавання нових товарів, зміна цін або наявності) автоматично відображатимуться у вашій рекламі Google Shopping.
Розвивайтеся через соціальні мережі
Соцмережі — канал лідогенерації, інтернет-магазин — інструмент продажів. З них двох виходить чудовий тандем для розвитку в електронній комерції. Для багатьох ніш працює стратегія пошуку та привернення уваги аудиторії в Instagram та Facebook з подальшею взаємодією через інтернет-магазин.
Щоб побудувати ефективну воронку з інтернет-магазином та соцмережами на SaaS-платформі, використовуйте наступні інструменти:
Підключення Facebook Pixel. Якщо встановити піксель на сайт, він буде відслідковувати дії користувачів після взаємодії з вашою рекламою в Facebook та Instagram. Це допомагає оптимізувати рекламу та підвищити її ефективність. На Shop-Express система за замовчуванням реалізує всі необхідні для настройки Facebook Pixel для електронної комерції.
Інтеграція з Instagram та Facebook Shopping. Ви можете вивантажити свої товари з каталогу магазину в Facebook та Instagram каталоги.
Таргетована реклама. Використовуйте детальні налаштування таргетингу для залучення вашої цільової аудиторії. Таргетована реклама дозволяє ефективно витрачати рекламний бюджет та досягати максимальних результатів.
Працюйте над поверненням клієнтів
Використовуйте ремаркетинг для нагадування клієнтам про товари, які вони переглядали, але не купили. Або пропонуйте інші продукти та знижки тим, хто вже придбав у вас товари. Платформа надає доступ до аналітики, що дозволяє відстежувати ефективність ваших ремаркетингових кампаній (покази, кліки, конверсії та інші ключові метрики).
Як саме налаштувати ремаркетинг:
Email-розсилки. Ви можете створювати автоматизовані кампанії, які надсилають нагадування клієнтам про покинуті кошики або персоналізовані пропозиції на основі їхньої поведінки на сайті. Платформа Shop-Express, наприклад, підтримує інтеграцію з популярними сервісами для email-маркетингу, такими як MailChimp.
Динамічний ремаркетинг Facebook Ads. Використовуйте Facebook Pixel для створення ремаркетингових кампаній в Facebook та Instagram.
Динамічний ремаркетинг Google. Показуйте в Google конкретні товари, які клієнт переглядав на вашому сайті. На Shop-Express фід для динамічного ремаркетингу Google формується автоматично, а стандартна функціональність інтернет-магазину реалізує скрипти подій для реєстрації перегляду товарів користувачем.
Представляйте свої товари на маркетплейсах
Інтеграції з маркетплейсами, такими як Rozetka або Prom.ua, відкривають додаткові канали збуту для вашого інтернет-магазину.
Так, на Shop-Express є інструменти для легкого вивантаження товарів з каталогу в маркетплейси в один клік. Потім ви можете управляти замовленнями, які надходять з магазину та маркетплейсів, з однієї адмін-панелі — це спрощує процес обробки замовлень та зменшує час на їх адміністрування.
Підбиваємо підсумки
Використовуючи всі доступні можливості просування на SaaS-платформі, ви зможете значно підвищити видимість вашого магазину, залучити нових клієнтів та збільшити продажі. При виборі платформи обов’язково звертайте увагу на перелік передналаштованих інтеграцій та функціональності, яка зробить процес просування більш зручним та доступним. Не менш важливою особливістю SaaS-платформ є гнучкість, яка дозволяє підключити нові сервіси або власні системи для більш ефективного маркетингу.