Опубліковано admin
Пошукова оптимізація сайту або ж просто SEO (англ. search engine optimization) - це оптимізацію файлів, коду сайту, текстів та медіаконтенту задля збільшення релевантності сайту в пошукових системах з метою кращого ранжування сайту в видачі пошукових систем. Вона дозволяє веб-ресурсу вийти в топ-10 органічного пошуку за певними запитами та посісти там найкращі позиції на тривалий термін.
Якою буває пошукова оптимізація
Оптимізація сайту складається з декількох складових:
- Внутрішня оптимізація сайту;
- Зовнішня оптимізація сайту;
- Підвищення трасту домену та бренду.
Внутрішня оптимізація: що це, завдання, структура
Внутрішня оптимізація (onpage SEO) - це перш за все виправлення помилок на сайті та зміна текстів на ньому. Тобто все, що стосується внутрішніх сторінок сайту. Основна задача - зробити сторінки вашого ресурсу максимально релевантними пошуковому запиту чи групі запитів.
Попередньо проводиться комплексний SEO-аудит, по ходу якого спеціалісти визначають помилки, недоліки веб-ресурсу і складають інструкцію щодо їх усунення. Цей етап також передбачає створення, якщо можна так виразитися, дорожньої карти - по суті, плану розвитку сайту. Тобто, які тексти мають бути написані, які сторінки потрібно створити, яка має бути структура сайту та багато іншого. До речі, аудит передбачає стратегію дій і щодо зовнішнього просування.
Структура внутрішньої оптимізації або те, з яких моментів вона складається:
- Мета-теги;
- Внутрішня перелінковка;
- Контент (текстовий, медіа);
- Структура URL-адреси (Uniform Resource Locator);
- Структура сайту;
- Оптимізація медіаконтенту;
- Мікророзмітка;
- Дизайн;
- Юзабіліті;
- Фактор Експертність-Авторитетність-Довіра.
Зовнішня оптимізація: що це, завдання, структура
Зовнішня пошукова оптимізація сайту (off-page SEO) складається з нарощування релевантних посилань на сайт, створення анкорів, поліпшення поведінкових факторів та соціальний вплив (шейри, лайки та ін.).
Релевантні посилання на сайт - це лінки на зовнішніх ресурсах для збільшення впізнаваності вашого веб-ресурсу і його авторитетності. У першу чергу - для пошукових роботів. Лінки можуть розміщуватися в соцмережах, статтях, відгуках, коментарях, описах до фото і відео та в будь-якому іншому доступному формат. Для публікації посилань на вас необхідно обирати ресурси з високим трастом зі сторони пошуковиків. Також важливе так зване цитування. Це згадування сайту без посилання на нього. Це теж працює на авторитет та впізнаваність.
Ваш бренд обов’язково повинен бути на Google Maps та в популярних каталогах. Це теж входить до завдань зовнішньої оптимізації. Не зайвим буде присутність бренду на платформах Web 2.0 - Reddit, Вікіпедія, Quora, Medium та подібні.
Оптимізація текстів на сайті
Просування релевантними текстами - один із самих ефективних інструментів у SEO. Щоб створити правильний сеошний текст, потрібно врахувати багато факторів:
- Релевантність - відповідність теми статті темі сайту;
- Унікальність - не менше 95%, перевіряється платними або безкоштовними сервісами;
- Наявність ключових слів, фраз (також в заголовках, мета-тегах та коді);
- Наявність НЧ, СЧ та ВЧ уніграм;
- “Вода” - не більше 15%;
- Структура тексту - ієрархія заголовків та підзаголовків (Н1, Н2, Н3 і т. д.), списки;
- Наявність в тексті медіаконтенту;
- Короткі зрозумілі речення - текст пишеться і для людей (поведінковий фактор).
Не будемо забувати і про очевидні речі - граматику, орфографію, пунктуацію. Статтю можуть читати освічені люди, і помилки в тексті можуть когось наштовхнути на думку, що послуги чи товари у вас такої ж якості, як і контент на сайті. Тому, якщо ви не впевнені у власних силах, краще скористатися послугами SEO-копірайтера.
Що робить оптимізований текст? Він допомагає знайти потенційному клієнту цільову сторінку, на якій представлена ваша пропозиція. Користувач вводить ключову фразу, і пошуковий робот, бачачи релевантність введеному у тексті на вашому сайті, видає юзеру вашу сторінку. Це надійний та “білий” спосіб вийти на хороші позиції у органіці, позбавлений ризику потрапити під фільтри, санкції Google.
Що дає оптимізація сайту
Не слід плутати пошукову оптимізацію та таке поняття як "кросбраузерна оптимізація сайту". Кросбраузерна оптимізація сайту - це оптимізація коду сторінок сайту для коректного відображення інтернет-сайту в різних браузерах та на різних девайсах (мобайл, планшети, персональні комп'ютери тощо). Для коректного відображення слід застосовувати адаптивну верстку.
Для чого потрібна пошукова оптимізація сайту:
- Закріплення в топ-10 пошукової видачі;
- Збільшення трафіку;
- Збільшення конверсій = заробітку;
- Отримання лояльної та стабільної аудиторії сайта;
- Популяризація бренду, впізнаваність;
- Стабільна робота веб-ресурсу.
- Для яких сайтів підійде SEO:
- Інтернет-магазин;
- Лендінг;
- Промо;
- Сайт-візитка;
- Корпоративний сайт;
- Персональний сайт та ін.
Пошукове просування підходить для інтернет-маркетингу будь-якого бізнесу - готельно-ресторанний, медицина, перевезення, освіта, авто (ремонт, обслуговування, прокат), інфо, медіа та фінансові продукти, застосунки та програмне забезпечення, будівництво, юридичні послуги, клінінг, індустрія розваг, продаж електроніки, техніки та багато іншого.
Як замовити комплексне SEO-просування сайту
Компанія SEO.UA пропонує вашій увазі просування сайту в топ-10 з нуля під ключ. Працюємо з новими і старими ресурсами, усуваємо проблеми будь-якого характеру, напрацьовуємо стратегію розвитку та втілюємо її в життя після погодження з власником сайту. Ми маємо для цього повний штат спеціалістів, необхідних для розкрутки та SEO, а також технічні можливості.
Щоб замовити просування вашого сайту, достатнього подзвонити нам за телефонами:
- +38 (063) 598-08-70;
- +38 (050) 550-50-88;
- +38 (095) 530-96-29;
- +38 (098) 287-06-21;
- +38 (067) 348-11-36.
Також можна залишити заявку онлайн на цьому сайті, і наш менеджер зв’яжеться з вами продовж 30 хв. Окрім просування, ми займаємось розробкою сайтів, налаштування контекстної реклами, SMM та SERM. При замовленні пакету SEO-просування проводимо безкоштовний аудит вашого ресурсу.